Flákači mají rádi zimu

Znáte to, krásný slunečný den, hurikán láme stromy a odnáší střechy a vy tak přemýšlíte co s načatým dnem. Nejlíp se schovat někam do bezpečí a přečkat to. Třeba někam do lesa… a dojít na nejvyšší vrchol v okolí… jo, to zní jako bezva nápad. A jak se napadlo, tak se taky stalo.

Vrchol Mount Cargill

Vrchol Mount Cargill

Vůbec to nevypadá na bouřku

Vůbec to nevypadá na bouřku

Trošku to fičelo, ale nikam jsme neodlétli. Očekávali jsme však příchod studené fronty – široko daleko kam oko dohlédne jen modrá obloha. To bude v cajku.

Napůl cesty zpátky – pořád modro a vítr

Napůl cesty zpátky – pořád modro a vítr

Zbývá nám posledních 45 minut k autu. Máme to na háku. Nek minit… přišla studená fronta.

My jsme ale v pohodě, v lese jsme přeci v bezpečí. Co se tak asi může stát, žejo? 🙂 No trošku jsme zmokli, ale strom na nás nespadnul a v bezpečí jsme se vrátili domů do tepla… teda do tepla… ty kiwácký baráky, no co vám budu vyprávět… ale to je zcela jiná pohádka.

A teď samozřejmě to nejdůležitější – studená fronta… co to asi tak znamená… modří už vědí? SNÍH!!! 🙂 Modlil jsem se k ledovému bohu, budil se a naslouchal metelici… ať jen napadne sníh, prosím. Ráno jsem nemohl dospat (vykopal jsem se po tradiční půlhodině odmlouvání budíku) a fakt, napad sníh! Ale nenapadlo ho moc… tak nevím nevím, jestli to projde. No projevil jsem snahu, nastartoval káru a začal hrabat v tom našem kopci směrem nahoru. Po minutě a dvaceti metrech jsem to vzdal. Je to oficiální, jsme zapadalí sněhem a já nemusím do roboty! Tohle roční období miluju 🙂

A takhle se pracuje z domova.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kydy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář