Diagnóza potvrzena: alegrie na práci

Posledních pár dní jsem strávil na misi v Aucklandu – vyzvednout si pár věcí, které jsem si uschoval u Alice. Jednalo se zejména o košile a další „civilní“ oblečení. Přišlo mi to jako dobrá výmluva zaletět navštívit kámoše v Aucklandu a třeba něco podniknout – například zalézt si v „The Quarry“, bývalém lomu. Všechno to parádně vyšlo a v neděli jsem letěl domů, připravit se na první den v nové robotě. Myslel jsem si, že jsem se smířil s osudem, že prostě chvíli budu zase pracovat jako normální člověk, ale vypadá to, že moje podvědomí je silnější. Zkrátka a dobře, zmocnila se mě rýmička a tak jsem dneska ráno jenom zavolal, že nepřijdu. Slušný, první den… 🙂 Nevěřím, že se jedná o náhodnou rýmičku, neb mě rýmička neskolila už nějakou dobu a to jsem vyváděl ledacos za mnohem horšího počasí. Usoudil jsem, že to je prostě alergická reakce. Alergie na práci. Zabírá na to Zyrtec? 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Kydy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 odpovědi na “Diagnóza potvrzena: alegrie na práci

Napsat komentář